Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 15 juni 2020

Midsommarn närmar sej


Det var rakt i ån efter arbetet som gällde i dag. Så ensamt att inte ha Zeb att ta med sej, han var alltid på hugget för en simtur och var först i av oss alla. I dag har det gått fem veckor sen han somnade in på min arm och det gör så ont så ont, saknar att krama om min goa mjuka vän.

Midsommar är på intågande och gubben kör en race mot gräset där ute. Jag har jagat dammråttor här inne och tvättat bort flugskit från fönstren. Men nu ska jag ut och vattna för att sen sätta mej bekvämt till rätta och titta på Karl Fredrik på Österlen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar