Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 25 juni 2020

En orm i paradiset


Jag har fått mitt paradis naggat i kanterna.
I går simmade ett par pojkar här vid vårt simställ och plötsligt hade en orm simmat emellan dem...
Skräckscenario så in i vassen. Jag var förstörd och hela sommaren och mitt paradis var förlorat. Hade inte tänkt simma i dag heller utan satt i skuggan och duschade, men så förbarmade sej gubben när han kom hem från fotbollen. Ingen avslappnad simtur då huvudet gick som på ugglan hos mej och för varje liten vattenloppa knyckte jag till. Mysigt värre detta med fobi.
Och i svärmors växthus bor en groda...
Huujedamej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar