Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 19 november 2020

Kompisfajt

- Mamma! Så fint med stjärnan i fönstret!

- Ja kära pojken min, nu har vi en mysig och vacker tid framför oss.

Ungefär så går våra samtal här om kvällarna. Inga fy och nej och ha du pissa nö otär!


I går kväll valpkurs och Bonzo väntade ivrigt på att bästisen skulle dyka upp.


Efter  träningen var det fri lek och fajten var igång. En rak vänster från Bonzo.


Som åkte i sargen med en smäll.


Det gäller att hålla fast sej annars dra han mej i svansen!



 Men jag kan också sitta fint och vara duktig vovve.

Matte fortsätter med sin svetskarriär som går bättre och bättre dag för dag. Och efter allt regn under dagen har det nu frusit till och det finns snö på marken. Ack då det skulle få hållas så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar