Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 17 november 2020

Mera konst

Måste ju få ha lite roligt också under skolning. Fogade ihop en massa provbitar och när jag satte verket på stående påminde det mej mycket om Sibelius monumentet och vips hade jag ett eget i miniatyr.


Och Bonzo, alltid med på ett hörn. I morgon blir det allvar då det är tänkt att min lekperiod är över och jag ska börja producera på riktigt. Gulp!

Annars får vi nog anstränga oss lite extra i detta eländiga mörker för att hållas med huvudet ovanför vattenytan. Ändå glad att under arbetsdagen knappt behöva se ut på mörkret och kamraterna håller en på gott humör. Det jag har att se fram emot nu är ny fysioterapitid i morgon efter arbetet och sen på kvällen valpskola. Så glad över att jag gav Bonzo chansen till både lära och lek med kompisar.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar