Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 20 november 2020

Tar helg

En svetsare tar helg. Denna vecka har jag gått från skolning till full produktion. Vilken vecka det har varit, spännande och roligt.


Under dagen fick jag mej skickad denna bild av svägerskan. Bonzo lever livet och upptäcker nya spännande saker hela tiden.


I kväll fick han också vara med till Nykarleby och se ljusparken.


Jag hade bara min sketna mobil att fota med och en valp som snodde runt benen. Gubben har desto bättre bilder i sin kamera.



 Nu är vi hur som helst hemma igen med en nyskurad bastu och dricker julmust. Doobidoo på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar