Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 19 januari 2021

Sitta fint

Det kom snö också i morse när jag trampade iväg, lika som i går. Ett underbart sätt att ta sej till arbetet. Man vaknar, humöret mår bra och man är uppvärmd (milt sagt) Men i morgon får jag förhoppningsvis sitta på med gubben och vi börjar en halv timme tidigare så då passar bil bra.


Bonzo har lärt sej sitta fint i kväll. Skakiga bilder när jag är både instruktör och fotograf samtidigt.


Vanligt sitt har han kunnat länge men att sitta fint med tassarna i vädret är helt nytt.


Jag kan ju stå också!!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar