Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 21 januari 2021

Snöpyro


 Snön yr där ute och vi har en riktig innekväll.

Det går något franskt på tv :n, tvättmaskinen surrar, jag sitter och stickar medans jag messar med ett par vänner och Bonzo tar igen sömntimmar. Känns i kroppen att det börjar bli dags för helg. Bara en arbetsdag till så.

Bonzo fanns inte i sin hage när vi kom hem i dag utan befann sej inne hos fammo och faffa och åt morötter. Han har det bra vår lilla vän. Så glad när jag hämtade honom att han släppte en liten drill och klättrade sen upp på mina axlar. Det är nog en lycka för oss att ha honom att komma hem till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar