Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 10 januari 2021

Sköna söndag

En alldeles förträfflig söndag går mot sitt slut och jag är tacksam. Sambosarna bjöd oss på mat i dag i deras trevliga hem vilket jag uppskattar väldigt mycket. Jag har istället fått vara lagom lat, ungefär som Bonzo som hittat sitt nya sovställe uppe på soffryggen. Vi tog en promenad på förmiddagen när det ännu inte blåste så mycket. Lugnast var det dock inne i skogen och riktigt skönt väder.



 Jag har hunnit sticka färdigt en mönstersocka och börjat på den andra. Inbillar mej att de ska få fylla julklappsäcken till nästa jul. Fast jag är en periodare med allt vad gäller intressen och hobbyer så detta kan ta slut när som helst. Men än så länge så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar