Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 27 maj 2018

Garden flowers


Blev sugen på att måla nåt i helgen. Skissade sent i går kväll och tog fram akvarellerna i morse.
Att det blir blommor är väl inte så konstigt. Världen stå just nu i fullkomlig blomning.
Söndagen har varit härlig. Alla samlade och varmt på terrassen.
Mot kvällen fick jag för mej att göra ett försök till att motionera. Smög ut på andra sidan huset så inte Zeb såg mej (det blir inte mycket till fart då han är med) och så styrde jag stegen hem till mamma och Hasse. De satt i trädgårdsgungan precis som jag önskade och jag fick kaffe och glass för att orka hem igen.
Och lagom till att en ny arbetsvecka börjar så kommer ännu mera värme. Fint så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar