Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 31 maj 2018

Värmen fortsätter


Och värmen den bara fortsätter. En liten svacka igår men då var det så skönt att sitta i växthuset bort från den svala vinden. I dag igen går det inte att vara nån längre stund där inne.
Istället har jag sprungit omkring med kameran, stått på huvud och knä och försökt hitta nåt intressant.
Så har maj månad gått och maken till tror jag inte jag upplevt. Kanske det blev vår sommarmånad i år, har svårt att tro att värmen ska räcka i ett par månader till. Hoppas gör jag ju förstås, jag vill ju gärna ha detta väder när semestern kommer också. Semestern som tycks vara en evighet bort ännu i skrivandets stund. Men det blir att njuta desto mera då sen.


Nu ut igen och ta det sista av kvällssolen och vattna blomster. Lite regn kunde jag allt önska mej mellan varven. Fast inte denna avslutningshelg men efteråt. Om det går att få önska vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar