Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 25 maj 2018

Lycka är...


...att hitta den första tomaten.
Sen hittade jag ett gäng till i mindre format, men de är alltså igång nu. Ren och skär glädje att kika in i växthuset och se hur det knakar och växer.
Det har varit en lång och svettig dag och jag har så längtat hem. Olika poddar som jag lyssnat på har hållit mej vid gott mod och gett mej vansinnigt mycket inspiration. Mina absolut favoritpoddar som ger hysteriska skrattanfall och inspiration och längtan till nåt annat är Skäringer & Mannheimer, Billgren Wood, Sunshinepodden och Gardell & Levengood. Sen finns det massor av intervjupoddar som är väldigt intressanta. Utan dessa skulle dagarna bli oändligt långa bland metallrören.
I kväll är det fotboll som gäller. Perfekt väder att sitta i publiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar