Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 13 maj 2018

Morsdag


Morsdag i dag.
Vaknade till att denna skönhet hade slagit ut i blom under natten. Gubben kom hem med den i går och var tveksam till sitt köp när det bara fanns några knoppar. Bra val tycker jag.
Vi tog en cykeltur till Edsevö på förmiddagen (utan Trek tröja, ping Monica ;)) Åt varsin glass och så hem igen.
Äldsta sonen kom på besök och den yngsta skickade hälsningar ca 4000 km bort via telefon.
Sen har det rullat på med besök hos våra mödrar.


Jag skulle ju olja klart staketet och det är nu gjort. Tog ändå till halv nio i kväll före jag kom mej dit, men vad spelar det för roll vilken tid på dygnet det blir gjort.
Så otroligt tacksam för denna underbara helg, kan knappt tro att vi fått uppleva sommardagar redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar