Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 17 maj 2018

Skogsvackert


Han tyckte faktiskt att jag gjort ett bra arbete, han gubben, om min avverkning.
Hade ju tänkt hjälpa till med att få bort rishögen men var rätt risig själv efter arbetsdagen och före jag hade röven i soffan sov jag och under tiden fixade han bort allt och det var ju vänligt.
Tog en skogstur med Zeb, det lilla hjärtat. Där inne i skogen slapp ingen nordlig vind pina oss och vi njöt av en stilla promenad och beundrade hur skogsvackert det var.
Mamma mötte upp oss på hemvägen. Hon kom för att träffa Zeb i första hand och lite mej ;)
För Zeb är hon också mommo och han är så glad varje gång de ses. Viftar på svansen och vill bli kliad. Och som mormöder är har hon all tid i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar