Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 12 maj 2018

Otrolig lördag


En helt fantastisk otrolig lördag har vi haft.
Har faktiskt mest bara njutit av tillvaron och låtit alla måsten vila. Började med att olja in staketet men fick alldeles för lite så jag fick sluta mitt i. I kväll har vi varit och äta till stan så vi köpte upp några liter till så i morgon tar jag tag i resten. Tycker om att olja in då man ser resultat.
Zeb smet iväg på en egen simtur i ån, ville väl inte vara sämre än grannbarnen.
Nu är det hockey och så måste väl ett öga kastas på Eurovisionen senare. Annars bjuder jag bara på lite bilder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar