Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 5 maj 2018

Utflykt


Vi tog vår flykt till Vasa i dag.
Inget särskilt på agendan hade vi men kom i alla fall hem med två pallkragar, två tavelramar, strumpor, boll till Zeb och rödbetor. Alltså sånt som man inte får på närmare håll.
Jag blev bjuden på mat och sen bjöd jag gubben på glass på torget. Där satt vi i solen och såg på folk, alla tycktes vara ute i dag.



Hemma igen tog jag tag i fönstertvättandet på växthuset, sopade och inredde.
Nu är det bara att få hem plantor så småningom. Så roligt att få inleda säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar