Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 16 mars 2020

Ett litet inlägg


Jag har verkligen inte haft lust med någonting i dag, mest varit i en dimma på nåt vis. Inte ens fast vädret var vårlikt och vackert kom jag mej till skogs utan gick bara runt omkring här i stugknutarna med Zeb som inte alls är i form han heller.
Inte ens ett inlägg hade jag tänkt göra men om det är nånting man kan göra i dessa dagar är det väl att sprida bra feelis på nätet bland alla bobbor.
Iittala har haft billiga dagar och jag passade på att skaffa gröna dricksglas från serien Kastehelmi. Grönt glas är nåt av det finaste jag vet så därför. Bara vanligt vatten smakar godare bara man har fina glas.



En sväng ner till ån där det för det mesta är vackert. Får hålla Zeb i koppel här för han tror att alla dagar är bra simdagar.


Och nu stänger skolorna ner och jag undrar när detta ska vara över. Håller på att bli så overkligt alltihop.
Detta var mitt lilla inlägg, inte alls mycket för världen men dock. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar