Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 2 mars 2020

Stilig yngling


För några år sen gjorde vi canvastavlor åt pojkarna av vår lurvige vän. Nu hittade den inte sin plats i ena lägenheten mera så jag tog hem den till oss för att den inte skulle behöva ligga i nåt förråd och förstöras. Jag skulle tippa att Zeb är 2,5 år här, en stilig yngling på topp i livet. Stolt svans upprullad på rygg vilket vi inte sett på lång tid, numera hänger den nere säkerligen av förkalkningarna mellan ryggkotorna. Detta foto är taget vid Dunders en solig vinterdag när skaren höll.

Måndag
En dag som strukit mej medhårs för en gångs skull. Bara rundade hörn och mjuk om ni förstår.
Kände mej pigg trots att det var väckning nästan mitt i natten för ny arbetsdag och jag ivrade för att ta en tur med min mtb. Trots att det verkar ha ploppat upp vargar här och där i närregionen. Småkallt och blåsigt på vissa håll men efteråt så fantastisk skön känsla.
Nu en balja med kaffe och förhoppningsvis nåt sevärt på Netflix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar