Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 15 mars 2020

Så grått igen


Ett riktigt gråväder i dag igen, sån kontrast till gårdagen. Jag har svårt att hålla humöret i schack när det blir så till råga på allt annat skräp.
Dagens ljuspunkt var att vi haft våra unga hemma, sån glädjekälla att få samlas, krama om dem och höra om veckan som gått och vad som komma skall. Det känns extra viktigt i dessa tider.
Annars känns det som om jag inte har nån koll över nåt annat, bara väntar på vad som ska hända precis som alla andra. Riktigt overkligt det som händer nu.
Ta hand om varandra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar