Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 17 mars 2020

Samma samma


Jo nej, inte händer det mycket här inte.
Vi arbetar på och det som ändrat där i dag är att vi under pauserna sprider på oss i olika rum för att inte sitta som packade sillar i kafferummet. Tvättar händerna tills de blir torra och fnasiga och späder på med hand desinfektion för att riktigt få till det.
Nån hamstring har vi inte haft men om nån har mycket wc papper kan vi skryta med ägg och torrjäst, haha.
Läste på bloggen ett år bakåt i tiden och jag hade kommit hem med mina första keramikalster i tre olika färger från Hirvlax och lycklig som få. Fikat på stan med väninna och kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att vi skulle sitta i detta träsk ett år framåt.
Bara att ta en dag i sänder och se tiden an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar