Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 18 mars 2020

Skogens medicin


Sprickfärdig av frustration kom jag hem.
Kylde först ner mej med glass i växthuset tillsammans med gubben och Zeb.


Gubben skulle och pröva de nya hjulen på asfalt. Tror han hoppas ni ska se hur snygga de är, plus att de väger ingenting kan jag intyga.


Jag tog min tvåhjuling till skogs, den bästa lugnande medicin som finns.


Perfekt gul färg och gillar skuggan på stammen.


Vacker död.


Och det gröna sköna mmm...


Lycka i en plätt mossa.


De ståtliga tallarna som står så majestätiskt susande i vårvinden.


Med de vackraste kronor.


Oj nej!
Baddags! Och lugn som en filbunke ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar