Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 20 juli 2020

Mytzi peedas


Ja jag hade ett sånt sug efter cykeltramp i går kväll att jag tog en runda in till stan.


Bara jag , min cykel och hela torget, här var det social distansering.


I dag har det varit gräsklippning ogräsrensning och så målade jag de nykittade delarna i uterummet.
Gubben var på hjortronmossen och till kaffet blev det nåt av det godaste som finns.
Son och flickvän här på eftermiddagen så de hade turen att få smaka på godsakerna. Vi simmade och njöt av värmen under markisen på terrassen.


I kvällningen var det dags för cyklarna igen. Mtb :arna.


Till Fors Jannes bar det av.


Men aldrig så bråttom att vi inte skulle hinna fotografera.


Över spång.


Stock och sten.


Det gällde att ha tungan rätt i mun, men fy bubblan så roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar