Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 30 juli 2020

Semesterns sista torsdag




Lekte med bildredigering och filter igår kväll när jag inte fick tag i nån sömn. Och nu ser bloggen lite annorlunda ut så jag har ingen aning om i vilket format nånting publiceras.


Min fammo har äntligen fått flytta tillbaka till sitt Esse i dag och jag är så otroligt tacksam för att den möjligheten kom för henne. Jag har varit onödigt upptagen med målandet nu och har inte hälsat på som jag brukar men nu är hon nära till hands när tillfälle ges.


Trillade över en bedårande bild på den vackraste vänskap och kan inte se mej mätt på mitt lilla gryn <3
Älskade vän vad du fattas mej.


Ett minimalt substitut smyger ändå kring knutarna.

Full rulle med husmålandet i dag och vi fick klart båda kortsidorna på huset tack vare hjälp från storebror. Bara resten kvar alltså.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar