Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 17 juli 2020

Villaliv


I går levde vi villaliv o Öja, tack vare Patrik och Lotta.
Tre generationer huserade på vackert ställe och njöt av dagen.


Rejäl pulkabacke rakt ut i sjön.


Det kajakades...


... och båtades.
Däremellan det viktiga kaffet och maten intogs.


Nyfikna så in i vassen.


På sena kvällen tog jag min årliga sommarrunda till Lappfors och stannade som vanligt vid gamla bron, blev nostalgisk och trampade vidare.


Hemma väntade Rufus <3

Så fantastisk gårdag med flera underbara nyheter som gav en extra kick. Mera om det i senare skede.
I dag har jag hunnit ligga på massagebänken och pinas, det är som att försöka mjuka upp en sten, näst intill omöjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar