Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 23 juli 2020

Utfärdsdag


Regn och rusk från tidig morgon och jag tänkte det skulle få bli en dag i kreativitetens tecken.
Började med att göra hål i en tom vinbox, uggleögon och så en stjärnbeströdd natthimmel. I med en ljusslinga och så hade jag fixat oss en ny myslampa till regniga dagar och höstkvällar.


Så tänkte vi om och ville göra en shoppingrunda i Ylivieska.
Vi stoppade baksätet med ungdomar och så bar det av. Shoppingen gick relativt snabb när ingen egentligen behöver nåt, jag köpte i alla fall en regnjacka bland annat och den är jag så nöjd med.


Så drog vi iväg mot Kalajoki och åt på Sandy Kelt. Promenerade längs spångar och sanddyner och njöt av havsluften.
En riktigt finemang dag i gott sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar