Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 9 april 2014

Hemma igen


Vi kom hem igen i dag.
Hem efter en resa jag ännu inte hunnit smälta intrycken från. En resa med en natur man knappt kan fatta när man sitter hemma och trycker. Att världen kan vara så underbart vacker.
Just nu som bonus efter resan sitter jag med en ordentlig svindel eftersom jag har problem med öronkristallerna. Gårdagens första flygtur var rätt turbulent med kastvindar och dagens propellerfärd var inte heller den smidigaste vid landningen och sånt tycker varken mitt svaga huvud eller kristallerna om.
Så i kväll ska jag landa ordentligt, få kristallerna på plats och samla tankar och intryck så återkommer jag i morgon och troligtvis flera dagar framöver med mera om vår resa. Bl. a har jag lärt mej att Salzburg skrivs utan t, nåt jag aldrig tänkt på.
Häng med om du vill och kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar