Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 2 september 2018

Kamp med älgflugor


En strålande vacker söndagsförmiddag, med gräset ännu vått efter regnet.
Vi ville ut nånstans och valet föll på bockabron som är en naturskön plats.



Aah, så ljust åt ögonen!


Vi hade tänkt gå en bit efter Utterleden men älgflugorna var överallt och tvingade oss att vända. Vet inte hur många jag plockade av mej. Så otäcka!!!









Ännu i bilen på vägen hem plockades flugorna och vore det inte för dem skulle jag vara mycket oftare i skog och mark. Den är ju en underskön värld vi lever i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar