Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 27 september 2018

Rakt av


I måndags blev jag med ny telefon men den har legat i sin låda tills i kväll då det inte ännu kommit skyddsfodral till affärerna och det blev att beställa på nätet. Att ta en oskyddad telefon till arbetet med betonggolv är att vara alltför ivrig.


När allt var installerat och klart (tack till min förträffligt tekniska man) så gick jag ut och knäppte några bilder rakt av. I växthuset börjar vinrankan bli som allra vackrast.


Ringblommorna ger sej inte i första taget.


Och Zeb kör sin kvällsstretching.
Helt oredigerade bilder och vi ska nog bli vänner telefonen och jag.

Nu har jag tio lediga dagar framför mej och jag har svårt att fatta det efter en slitsam period.
Att mest bara få hitta på roligheter och göra sånt som faller en in. Mycket är inplanerat, bland annat en dagsvandring, en hotellövernattning, besök hos Levada fysio med min käft och en stressbehandling. Alltså bara goda saker. Fy tusan vad det ska sitta fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar