Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 3 september 2018

Möte vid fontänen


Det blev en sån fin kväll i går.
Jag messade med syster på fredagen om hur jag saknade henne och så bestämde vi hux flux att vi far ut på mat på söndag kväll. Mamma med så klart. Vi skulle möta upp vid fontänen.


Första stället hade stängt kök så vi tog O´Learys istället vilket inte alls var fy skam. Märk väl att detta är mat för tre personer.


Jag som inte alls var särskilt hungrig...


Dessutom skulle efterrätt tryckas in.

Vi fick några härliga timmar tillsammans och hann prata ikapp oss. Gruppkram och så skildes vi åt igen. Att en kan få ha det så gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar