Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 17 september 2018

Lässtunder


I dag kom den äntligen, boken som jag förhandsbeställde för flera veckor sen. Andra boken av Malou von Sivers. Storgillade hennes första och har väntat på denna och så passande att ha till regniga kvällar. Känner mej som ett barn på julafton inför denna.


I morgon är det tänkt att jag ska börja i en målargrupp. Känns lite läskigt jag som inte nånsin har gillat att måla så andra ser. Det var också en pärs i skolan och ett tecken på dåligt självförtroende.
Men det är känt folk och det går säkert bra. Har därför skissat lite i kväll för att inte komma med ett helt tomt papper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar