Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 3 april 2020

En tillbakablick


Många är sura över snön som kommit i veckan. Jag är det också, dåligt cykelväder med sommardäck men vad gör man. Det är bara att gilla läget, redan nästa vecka kan bli bättre.
Den här bilden är tagen 1 april 2018 och då kunde vi tala om snö. Gubben hade grävt en gång till växthuset så att vi kunde vara där när vårsolen värmde.
I gårkväll började jag se Husdrömmar på svt play och jag är så fast. Vilken lägenhet och vilka modiga människor! 400 kvm rosa fallfärdigt stenhus på Sicilien men de såg potentialen i det och omvandlar det nu till nånting väldigt vackert med mycket patina. Se om ni har möjlighet.
Annars kör vi rakt in i helgen nu hör ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar