Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 26 april 2020

I naturen


Som de flesta så söker vi oss ut i naturen nu när vi vill göra något. Vi åkte ut till Fäboda rätt sent i går kväll med våra kameror. Jag använde visst min senast i september och fick ladda batteriet före.
Svinkallt förstås men vi hade klätt oss väl.




Havet var i gungning och ack så vackert.



I morse slängde vi benen över cykelramarna.


Först bar det av mot Finnål (Finnholm) och förbi min farmors barndomshem <3
Men vägen blev så blöt att vi svängde tillbaka mot landsvägen och for över till andra sidan mot Dragnäsi där var vägen bättre.


Lycklig i vacker omgivning. Ännu är skogen min vän, allt tills ormarna kommer som gubben så passligt påpeka när jag salig svängde med kameran och for fram som en älg. Då har jag inget mer där att hämta.


Vi var ute över två timmar och den bästa start en söndag kan få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar