Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 24 april 2020

En vinnare


Jag fick en fin start på helgen då jag kunde hämta ut min vinst, en fin klocka från LR Health & Beauty. Så roligt att känna sej som en vinnare ibland.
Lite känslosamt  att lämna arbetet i dag när jag inte vet när jag kan återvända. Vi var alla lika fundersamma om hur när och var vi träffas nästa gång. En kamrat går i pension under denna ovissa tid och får inte det slut hon skulle fått i vanliga fall. Så konstiga tider.
Jag börjar nu två veckor med intjänade dagar och sen tar permitteringen vid till midsommar om inget mirakel händer. Sen får vi se.
Och jag köper flera fröpåsar fast jag inte vet om det finns plats. Längtar till grönt och skönt och vindstilla cykeldagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar