Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 26 maj 2020

Skryp tisdag


Har haft en utfärdsdag med "sånakono"
Vi började vid Garden Flora där jag plockade på mej en del (hur är det möjligt?)  Så styrde vi bilen mot Jeppis och strövade vid Rosenlund och Aspegrens trädgård, inte mycket är i gång där ännu men det var varmt och skönt och alldeles underbart. Varsin glass avnjöt vi i skolparken som var vårligt fin med alla sippor. Lite butiker och så hem för att få i oss lite mat.
Superbra dag och så fint att kunna umgås så här.



Det har gått åt en del vatten med citron is i värmen. Jag har planterat det jag fick med mej hem och cyklade iväg efter mera hos mamma fast jag knappt har rum. Ner i jorden ska det i alla fall.
Och nu ser vi små början på de nersågade bollpilarna och ormbunkarna jag trodde var död har under dagen stuckit upp med sitt gröna. Det händer massor nu och jag njuter för fullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar