Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 14 september 2013

Fullt upp


Jag finns kvar här om nu någon trodde annat.
I går kväll satt jag och gjorde ett rätt långt inlägg men när jag skulle publicera det fanns där ingenting. Då blir man smått sur och stänger av datorn.
Nu igen har jag inte mycket tid, dagen har varit mer än full och en huvudvärk sitter som gjuten i min skalle. När jag nu kikar ut genom fönstret ser jag växthuset med dörrarna på plats och det är en riktigt trevlig syn även om det är många "hål" ännu.
Men nu struntar vi i alla arbeten, roliga och mindre roliga. Tar termosen och kameran och beger oss ut till havet i kväll. Skönt för både kropp och knopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar