Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 18 mars 2018

Det blev trångt där ett tag


Tyvärr har vi inte helgat vilodagen som man borde, hoppas det finns överseende med det.
Lite kakelsågning och jag har kaklat översta varvet. Nu är bara nedersta varvet kvar. Känns riktigt bra måste jag säga.
Men vi har också tagit igen oss och ett tag blev det riktigt trångt där på sofflocket. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum eller hur det nu var.
Har också varit hem och kramat på mamma, fick sån längtan att jag bara måste hem. Så nu har jag fyllt på lagret av den varan och hoppas klara mej ett par dagar framåt.
Det sägs att det är måndag i morgon. Tvi vale!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar