Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 7 mars 2018

Hem till en kaffekopp


Vi har just kommit hem från stan efter att ha varit och beställt skåp och handfat.
Det blev så att vi tog allt nytt. Om man nu renoverar en gång så varför inte göra det ordentligt. Vi hade redan bestämt oss vilket skåp det skulle bli så det gick hastigt i affären. Själv längtade mest hem för att brygga mej en kaffekopp. Ibland är suget så stort.
Hade tänkt att det kunde blivit en film ikväll men tydligen är det hockey på tv och jag fick order om att finputsa nån vägg i vessan.  Så långt ska jag väl kunna sträcka mej, det var ju ändå jag som drev på denna renovering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar