Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 22 mars 2018

Stilstudie




Zeb förevisar hur matte har sett ut i kväll på vessagolvet.
Att tejpa för silikonfogar längs med golvet är inte den lättaste sak hur vigulant man än känner sej. Men ändå, jag känner att det här är nåt jag är bra på. Till och med påhejad av gubben och det är inte varje dag. I går fogades kaklen (jag fogade och gubben torkade) och i kväll har alltså silikonet kommit på plats. Dock fick vi för lite så en tub till måste hämtas.
Men annars så flyter det på i jämn takt och i morgon är det fredag och hela jag skriker efter lite ledig tid nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar