Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 23 mars 2018

Spetsmönstrat


Naturen bjuder på mycket fint.
Detta spetsmönster mötte oss i går när vi kom hem på terrassräcket. Och i dag var en alldeles underbar dag. Jag for genast ut med Zeb när arbetsdagen var slut för att tanka sol, ljus och värme. Just det att solen värmer så skönt är ju helt magiskt under vårvintrarna. Den kan verkligen tina upp frusna själar. I morgon lär snön komma igen...
Här har vi fredagsmys till kompressorns ljud för det spikas lister. När detta är klart ska jag foga det sista nere vid golvet, om det så ska ske vid midnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar