Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 26 december 2018

Återuppta en hobby


När jag får vara ledig så här kommer lusten att söka penslarna fram.
Så på förmiddagen färdigställde jag två akvareller som legat i väskan i ett par månader. Amaryllisar passligt till jul annandag.


Ett höstigare motiv som nu inte är mycket för världen.


Och när jag nu ändå hade penslarna fram blev det en enkel vallmo? målning till.

Gubben och jag besökte farmor på eftermiddagen. Drack kaffe med henne och tog henne ut på promenad så länge det var ljust. Efter det var hon nöjd att komma in till sej igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar