Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 7 december 2018

Fina dagar


Jag mår så bra av lite lediga dagar.
Om det är att året håller på att ta slut och jag lika så, så hoppas jag på en nystart 2019. Är så sliten i kroppen och det gör en modfälld emellanåt.



I dag har vi ätit ute och tagit eftermiddagskaffe och halloncheesecake på ett cafe´ vi inte tidigare besökt. Gått i affärer med vackert julpynt som får ögon att tindra men allt har fått stanna kvar, nästan. Faktiskt hittade jag en julgransdekoration som jag tänkte glömma bort. Den får jag visa i ett senare skede.
Ett garnnystan av det ovanligare slaget kom med mej hem. Har en ide´ om vad jag kunde göra med det. Men mest har det varit att få hem mat, 12 kg torrfoder åt Zeb och dessutom fick han tennisbollar med pipljud inuti. Vad tänkte jag på...


En pyttegran står och pryder vid köksspisen. Bara jag får in lite grönt är jag nöjd.
Nu njuter vi fredagskväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar