Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 14 december 2018

Ett tappert försök


Har väntat hela dagen (som alla andra dar) på att få komma hem. Vi skulle nämligen ut och hugga gran! Nu står den i garaget och i morgon ska den in och kläs för att stå så grön och grann i stugan på söndag när det ska dukas upp till julmiddag.
Har gjort ett tappert försök med lite dammtorkning men hittade nån bok att bläddra i och tyckte det var läge att ringa mamma och prata bort en stund. Allt för att avleda liksom.
Men har i alla fall fått ordning på "mitt" rum som har varit pysselhörna och lite av varje de senaste dagarna.
Mycket mer lär jag inte hinna med i kväll då sista avsnittet av Jägarna ska ses och så kommer På spåret som är vårt stora fredagsnöje. Det är den tiden i livet ser ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar