Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 2 december 2018

Julfesten


Årets firmajulfest gick av stapeln i Storkyro vid Kyrö Distillery.
Aldrig lagt min fot där tidigare så det var intressant att få se nåt nytt.


Vi välkomnades med en riktigt snygg och julig drink.


Supergod mat, rejäl och mustig.
Efter det blev det en timmes rundvandring i själva destilleriet. Vi fick höra historien om byggnaden och hur det slutligen blev tillverkning av gin och whisky.


Provsmakning hörde till programmet. 2: an och 4: an fick godkänt av mej.


Snygga flaskor om inte annat.


Utsidan var också snygg och rustik.
Timmen före vi styrde hemåt bestod av mingel och svängig levande musik. En riktigt rolig kväll blev det.


Glasunderlägg som fastnade i mina fingrar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar