Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 2 november 2018

Allhelgona helg


Började min ledighet med att besöka gravkapellet vid gravgården som var öppet i dag. Jag har inte varit inne i det sedan det renoverades och inte före det heller förresten. Vackra glasmålningar och bra akustik för sång. Fick en fin stund med allvar och skratt.


Gick sedan ut i kvällsmörkret och besökte mina käras gravplatser. Hade inga ljus med mej utan i morgon far vi båda två och tänder ljus för våra kära. Helger som denna är saknaden mera närvarande men gör inte längre ont. Det är mera tacksamhet över att just jag fått ha dessa människor i mitt liv och att jag fått samla och bevara vackra minnen i hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar