Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 27 november 2018

Textilbyte


Zeb har varit på vift i dag på egen hand så han var färdig motionerad.
Så jag beslutade att ta en powernap och sedan dra igång med städning av vardagsrummet. In med lite mörkare, juligare toner och vips kändes det roligare att vara. Det behövs så liten förändring ibland.
Måste ta en bild så länge soffkuddarna ligger på plats. Annat är det sen när vi alla tre ska mysa huller om buller. Men fint så, det är ju ett VARDAGS rum att tillbringa tid i.
I dag på arbetet inledde jag årets julmusiklyssning, efter att ha hört några avsnitt ur podden Edward Bloms smörgåsbord (han är otroligt underhållande och rolig, hade jag ingen aning om) så rattade jag in Frank Sinatra. Snön föll i morse när vi körde till arbetet och det börjar kännas helt okej med julmusik i öronen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar