Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 6 november 2018

Pizzakväll


Det är stor skillnad på våra dagspromenader.
I dag var det grått och eländigt och igår var skogen så vacker när solstrålarna slank in mellan tallar och granar. Bara Zeb vore frisk i sina ben skulle vi mest göra skogsturer.
Sista målarkvällen för den här terminen i kväll och vi har firat med pizzaätning. Fast jag måste säga att jag hade ett gäng "fisikånttar" med mej när det kommer till att få i sej en pizza. Jag var den enda som åt upp min medan de andra fick ta hem av sina. Haha. Jag är bra på många saker och att äta är en av dem. Men vi hade riktigt trivsamt runt bordet och det känns bra att jag tog en nystart där med måleriet.
Och jag fick veta i dag att mina drejade skålar åkt in i brännugn i dag. Så nu svettas de ordentligt. Mycket spännande till fredag då jag ska få bildbevis av råbränningen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar