Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 15 november 2018

Hudvård


Efter en riktig pissdag då man undrar varför man ens håller på och utsätter sej för allt skit.
Då var gubben så snäll och följde med mej till ett överfullt Sunds. De har julöppning i kväll och det verkar som om folk längtar ihjäl sej efter mysiga juletid. Där var levande musik och glöggprovning och hur mycket fina binderier och kransar som helst. Själv köpte jag bara en enkel gran som nu står på vardagsrumsbordet.
Före det var vi till Skata där goda vänner bor och jag fick mej ett paket hudvård av bästa slag. Måste verkligen försöka ta hand om eksemen jag har nu istället för att skrapa mej blodig jämt och ständigt.
Fredag i morgon, på en skala till tio blir det en stadig tolva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar