Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 11 november 2018

Farsdag


Farsdagen har firats som den sej bör.
Jag gjorde mej till med en maskulin dukning dagen till ära och ännu ligger servetterna oanvända på bordet. Men i alla fall. ingen kan komma sen och säga att jag inte försökt.
Det har varit en lite trött farsdagshjälte som kom hem tre i natt från huvudstaden så vi sov länge i morse. Men när vi väl vaknade fick han de sedvanliga kalsongerna.



Ungarna kom hem. Det bjöds på porterstek, pressad potatis, gräddig sås och bönor. Marsglass till efterrätt. Sen drog vi upp till svärföräldrarna och firade pappan i huset. En trevlig eftermiddag  med julklappslotteri, nyheter och glada miner.

Efter allt gott pöser vi nu framför tv:n med en mysig julfilm. It`s that time of the year you know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar