Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 3 augusti 2019

Loppis och oro


Neristan öppnade upp sina innergårdar i dag.
Jag hade velat se mera av hur det ser ut innanför grindarna men loppisborden tog överhand. Fint var det ändå.


Undrar om det är så här man borde göra med sin cykel...


Denna vagn vore nåt att skutta runt småfolk i.


När vi kom hem låg Zeb på samma ställe som när vi for, med orörd matskål. Enda vi fått i honom i dag är lite gurka. Vi gick en sakta promenad men helst ligger han bara raklång, till och med i växthuset låg han länge för sej själv. Ser så lessen ut och jag är orolig förstås. Behöver inte vara mer än att han mår dåligt i sin mage och det går över av sej själv. Tillika finns det i bakhuvudet att det kan vara vår tur nu. Usch va jobbigt med de små liven.
Vi vänta gäster än i kväll vilket är lite dålig tajming men vi kan ändå inte så mycket mera än se till honom mellan varven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar