Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 27 augusti 2019

Som en sommardag


Fattade inte hur varmt det var före jag stack ut från fabriken. Som den värsta sommardag.
Satt i skuggan under pilträden här hemma och åt tillsammans med Zeb. Han är alert när det kommer till mat.


I går värmde jag upp med en tur till Purmo och hem igen. Såg ingen björn fast han synts till för några dagar sen. Kanske tur han höll sej undan. I kväll cyklade vi båda Purmo Forsby Bennäs Kållby och hem. Så perfekt cykelväder. I morgon har jag lovat mej en vilodag hur roligt det än är.


Och mitt i värmen fick jag hämta ut ett par vinterskor. Har ett par beigea från förr som jag så gott som bott i. 19.90 är väl ändå ett helt okej pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar