Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 13 augusti 2019

På date


Mamma och jag har haft en date på stan då våra gubbar stack iväg på fisketur.
Vi köpte varsin blomma, gick i allehanda affärer, åt och drack kaffe, och jag hittade lampan of my life men vågade inte köpa. Måste få åtminstone ett pikulitet godkännande av gubben också men vet att jag inte kommer kunna släppa denna.
Nåväl vi hade riktigt fina timmar i vår lilla stad och klarade oss bra undan regnskurarna.



Vi hann bara hemma så var regnet över oss. En mycket sällsynt syn denna sommar och jag stod i fönstret och beundrade. Vattentunnan är fylld till brädden så några dagars vattnande i växthuset räcker det allt till.
Tog en kvällspromenad allena efter att ha varit andra gången med Zeb. Blev urinerad på magen av en flygande pissmyra och är nu alldeles rödflammig över det lilla hullet. Fräckt ändå kan jag tycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar